Vrácení a reklamace
Fingerboard se rozbil nebo ti nešel sestavit? Jednotlivé součástky jsou opravdu malé a při jejich výrobě může dojít k technologické vadě. Nejčastěji to bývá například stržený závit u trucku, vypadnuté ložisko u kolečka, atd.. I mistr tesař se někdy utne! To se holt prostě stává... Důležité je však přiznat si chybu a postavit se k ní čelem.
Reklamace: Pokud nejsi s produktem spokojen z důvodů nekvalitního zpracování, je velmi důležité, abys nám to dal vědět. Za prvé je v našem největším zájmu, aby s naším produktem byli všichni spokojeni a za druhé, bez tvé zpětné vazby se jen stěží můžeme zlepšovat. To ovšem neznamená, že na 100 % všech reklamací odpovíme pozitivně. Ne každý problém s produktem je vadou výroby. ;)
Odstoupení od smlouvy: Ze zákona máme 14-ti denní povinnost ti zboží vyměnit nebo vrátit peníze bez udání důvodu. Zboží musí být nepoužité a originálně zabalené. Je třeba zároveň zohlednit § 1837 občanského zákoníku. Tohle platí zejména pro fingerboad s vlastním jménem, potiskem a PROMODEL. Tyhle zmíněné produkty jsou zhotoveny a upraveny na přání zákazníka, právo na vrácení do 14 dní se na ně tedy nevztahuje a nelze je vrátit.
Komplet zabalené zboží prosím zasílej na adresu Ing. Iva Slabová, Dlážděná 85, 267 21 Tmaň. Do balíčku vždy přidej vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace nebo Formulář pro odstoupení od smouvy s číslem tvé objednávky, jménem a přáním, co máme s balíkem udělat (vrátit peníze nebo vyměnit). Stejné údaje nám prosím napiš také na email s předmětem VRÁCENÍ + číslo objednávky / VÝMĚNA + číslo objednávky. Díky!
Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dnů, většinou to ale stíháme rychleji. O přijetí zásilky a jejím následném vyřízení tě budeme informovat telefonicky nebo e-mailem. Na vrácení peněz máme ze zákona 14 dní, vždy se ale snažíme poslat je v kratším termínu. Na reklamaci zakoupeného zboží máš 24 měsíců. Nevztahuje se však na vady, které jsou zapříčiněny mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením, které je dané vlastností materiálu.